10 oktober 2008 - fredag I´m in love

Livet, ahh..Ibland är det bara så fiint att leva. När saker som förut lades på hög tills det rasade och orsakade kaos, nu kan rasa framför mig och få mig att bara rycka på axlarna och gå vidare (rakt över röran). I dag har jag hängett mig åt mitt senaste uppdrag hela dagen, förutom under en kort lunch i solen innan det började regna. Jag vet inte om det är bra eller dåligt..men när jag gör det jag gör just nu så försvinner jag bort till ett eget litet land där jag sitter i min bubbla och petar och påtar tills någon säger något så avvikande att jag hittar tillbaka till verkligheten (som t.ex i dag när produktionsledaren började visa en film från YouTube med folk som påstår att de är födda som delfiner). En helt vanlig fredag på byrån med andra ord. Grafikern verkade gilla det jag fått fram hittills genom skisserna till den nya grafiken för broschyren vi håller på med. På vägen hem från jobb regnade det lite till. Små droppar, men ändå. Himlen börjar bli så där grå som den bara kan bli i Malmö när hösten börjar komma: kall och stålgrå. Men inom mig är det fyrfärg. Jag blir tom i huvudet när jag lämnar byrån, och vill egentligen inte gå hem. För hemma där är det tyst och tråkigt, kärleken är långt borta.


Kommentarer
Postat av: Jens

Jag är också in love, med dig. Gillar din blogg, det verkar ha varit en trvlig tid. mvh "ytterligare en grafisk designer"

2009-03-28 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0